Thursday, January 29, 2009

Terima Kasih Kepada Rakan-Rakanku...

Alhamdulillah kenduri perkahwinan abang aku dah berjaya dilangsungkan. Aku juga bersyukur kerana majlis itu berjaya dijalankan dengan lancar. Tapi antara moment yang paling syok apabila kawan-kawan serumah dapat menghadiri kenduri di rumah. Kepada kawan-kawan yang datang;Roz, Yasir, Icam dan member IPRM nye(sori bro, aku lupe nama penuh), Zila, Gijie, Bos Azri, Khatib, Syeikh dan Matyie... Aku ucapkan setinggi-tinggi penghargaan (lebih tinggi drpd ketinggian aku.. hehehe.. )Yang tak dapat datang tu xpe.. korang tau rumah aku ade kenduri pn ok ape.. (sebenarnya aku banyak lupe nk jemput member aku,so korang memang bertuah.. hehehe).. Sori, aku xdpt upload gambar lagi.. Aku rembat prepaid internet akak aku kat umah.. Sebab tu lambat nk upload... Ari tu zila ade tangkap gambar.. Bleh mintak kat die..

No comments:

Post a Comment