Saturday, January 17, 2009

Aku LeLAki TuLEN!!!


assalammualaikum......saya Muhammad Nur bin Anuar ingin memberitahu anda bahawa terdapat beberapa insan yang mempunyai sedikit rasa dengki dan jeles di hati kecil mereka untuk mensabotaj saya dengan menyebarkan khabar-khabar angin yang palsu..saya nasihatkan insan2 ini untuk menjual surat khabar daripada menyebarkan fitnah yang boleh menjatuhkan air muka saya..mungkin saya mempunyai wajah yang sedikit ensem daripada mereka dan berpewatakan menarik yang membuat kan mereka jeles terhadap saya..oleh itu, dengan ini saya menunjukkan gambar kekasih awal & akhir saya untuk membuktikan saya ini lelaki tulen..kepada gadis2 melayu yang diluar sana, anda masih mempunyai ruang untuk hati kecil ini..saya juga ingin menasihatkan kepada penyebar2 fitnah ini untuk menonton filem MAUT agar meraka semua insaf dan ingat akan azab ALLAH S.W.T...INSAFLAH...

2 comments:

  1. Blah la lu

    tu kan Nora Danish, macam aku tak kenai.

    Tapi kan Matno, ni bukan salah aku wei, hahaha...

    ReplyDelete
  2. cam haram j**** je entry korg...
    tp aku terhibur...
    hahaha

    ReplyDelete