Tuesday, January 13, 2009

Bat Suruh Aku Update Blog....



Disebabkan Bat telah menyuruh aku untuk meng"update"kan sedikit post kat blog ni, Aku akan cuba melayan kehendak die... Jika tidak dilayan, maka akan merajuklah jejaka yang bakal menyambut ulangtahun Jubli Perak nya bersama-sama dengan stesen TV swasta yang terkenal dengan slogan "Inspirasi Hidupmu"

Hari ni, aku dengan budak2 DNT 3 xder kelas kerana jadual ktorang best. Tapi masalahnya, masih terdapat sekelumit manusia yang ikut ktorang cuti gak. Bahaya ini...... ! Ini tak adil, dak DnT 3 tak ikut pun cuti dorang.. Tapi, nape dorang melakukan perkara yang sedemikian rupe... Heheheh.......!!!

Semalam, Bat, Matyie dengan Roz pegi tengok bola dat Stadium Bola Sepak Kuala Lumpur... Aku tak ikut pun sebab ade tugas negara yang perlu diselesaikan... Wakakakaka... Tapi, apa yang menggembirakan aku ialah kemenangan Johor FC ke atas Selangor yang sebelum ini asek bangga dengan kemengan besar pada perlawanan-perlawanan liga super sebelum ini.. Tapi, xpe Ser.. hidup ni cam Roller Coster, kejap kat atas, kejap kat bawah.... Yang penting, Johor FC dah nek tangga Liga Super dah. Hehehe.. ;) Oleh itu kepada peminat bola sepak tempatan, silalah beralih kepada Johor FC yang semakin membisa sengatan lebahnya... Mat Nor, Apik,Jiji,Anik, dan Zila juga dialu-alukan untuk menyertai kami.. Sekiranya berminat... Layarilah www.johorfc.net .... Insya-Allah anda tidak akan kecewa.... :p

No comments:

Post a Comment