Sunday, January 18, 2009

'DEWA PENGEPOW ROKOK'

Semalam kite dikejutkan dengan juara lagu ke 23. namun bgitu, tiada yg lebih mengujakan berbanding dengan dewa di taman orkid desa. bagi kurun ke 84 ini, wujudnye perokok tegar dikalangan guru pelatih dek angin bertiup kencang, kencang lagi tiupan kentut 'haji wan'. Dewasa ini, perokok2 di rumah mawar biru sering diambang kekusutan bak jarak masa kemasukan elaun agak jauh, kira-kira 2 marhalah. Ape tidaknyer, keraguan terserlah bak kekurangan rokok didalm kotak secara tibe2 umpama air paip deras yg lupe ditutup penghuni rumah mawar biru di tandas ditingkat bwh. justeru, dengan resos2 yg signifikan, telah dianalisa dan beberapa calon telah dikaitkan dengan gosip ini. mereka adalah ;
chamkah?
farid kamilkah?
Gjiekah?
Jilakah?
Mat Uki?
matyie? jauh skali sbb die mmg x isap rokok.. bnda laen x tau la..
haji wan? dah taubat dah pas wat haji.. x isap dah benda2 lagho... tp kentutnye memg haram bejadah..
matroz? duit rokok disalurkan untuk membyar kete.... so mmg x isap..
afiq? sibuk ngn kontrak megecat, mane la ader mase nak isap rokok..
yasir? ish2... sushi king kang ader aircond, x leh isap2 rokok nih...tp skg ni ader skandl nagn G*Y. no time tu isap rokok
sheikh? hhmmm..... aku pon musykil die ni ske isap ape...
mAt anep? mmg x da duit nak bli rokok, sbb abis tambang teksi g putrajaya... ngn bayor bil tepon...
Matnor?..... dlm proses membina six pack.... dan dlm proses menjadi jelmaan 'mirnawan nawawi'...

so. undilah siapa yg 'dewa pengepow rokok' umah konot......




Bagi mengelakkan kontroversi dan konspirasi serta provokasi, gambar telah diubah bg menjamin hak 159 - hak anda di Astro






diatas merupakan calon2nyer....

19 comments:

  1. bangga siot...
    slmt aku xjd calon..

    ReplyDelete
  2. Babi!

    menatang mu matyie

    Siap lu lepas ni!

    ReplyDelete
  3. alo2....
    x baik memaki hamun di komen ini..
    lebih baik anda meninggalkan undi yer...
    nak kire rating nih.
    cpat2....

    ReplyDelete
  4. jgn salahkan penulis post ini, salahkan pereka blog ini..
    hahahaa..
    marilah vote beramai2..
    vote! jgn x vote!!!!!!
    hahaha

    ReplyDelete
  5. -hnya seorang pengevote stakat ini....
    keputusan terkini..

    -farid kamil - 100%
    -gjie - 0%
    -cham - 0%
    -jila- 0%

    ReplyDelete
  6. Aku vote Jila!

    Lepas ni aku nak buat undian sapa paling buncet pulak. Siap hang matyie!

    xoxo
    Bat

    ReplyDelete
  7. aku vote farid kemut....dia suka kemut bila naik moto ngan aku..geli geleman aku..huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. undian terkini:-

    -Farid kamil - 66.6%
    -Jila - 33.3%
    -gjie - 0%
    -cham - 0%

    nampaknyer farid kamil masih kukuh ditangga teratas...

    ReplyDelete
  9. aku vote papa gjie gak la...pose menarik dari papa...hahahha

    ReplyDelete
  10. Undiang terkini:-

    Farid Kamil;- 50%
    Jila - 25%
    Papa gjie - 25%
    cham - 0%

    ReplyDelete
  11. first post bretmot pun dah jd gni? berayok rrrr apepun aku vote aku sndiri r. nsib baek xder haha!!!!

    ReplyDelete
  12. aku vote utk bat...

    ReplyDelete
  13. sudah benar kata bidalan
    sekilas ikan di air dah tau
    mstila bat
    ak dh tau
    hahahaha

    ReplyDelete
  14. aku tau mesti si farid kamil tu..
    sbb aku x nampak kelibat kotak rokoknya ketika dia lepak ngan aku td..haha

    ReplyDelete
  15. masyaallah budak2..
    x abis2 merokok...
    aku undi echamm.
    hahahha

    ReplyDelete
  16. buat kuiz ikan lagi baik dari layan korang.. bak kata mat saleh dalam iklan, MAI SEBATANG.. Eh, Mai Secawan..

    ReplyDelete
  17. Semua orang ingat aku yang bersalah. Biarlah..Yang jahat semuanya aku, kan?

    *sambil menitis air mata*

    Cakap la apa hangpa nak cakap, hahaha. Aku tetap kool macam biasa.

    p/s: Fareez, kotak rokok aku ada dalam beg la.

    Si kambing biri-biri hitam,
    Bat

    ReplyDelete
  18. aku nk undi zila.. tapi semalam aku nampak bat masuk bilik zila dan terus amek rokok atas meja zila tanpa segan dan silunya. (buat muka bangga plak tu)

    ReplyDelete