Monday, January 12, 2009

Kek Batik

Nampaknye ada orang beraksi kat dapur hari nie. Tak di sangka-sangka beliau menunjukkan bakat terpendam selama nie. Kek batik Uols. Saper leh lawan tuan punya gambar dada hari tue? aku pun dah merasa dah kek batik nie. boleh la tahan jugak rasanya. memang lepas nie kitorang planning nak buat bisnes kek batik jer. Saper-saper yang berminat boleh menempah di kaunter pertanyaan. tahniah kepada Yasir sebab bejaya menghasilkan kek batik neh. lepas nie buat kek lapis ker, kek tiramisu, kek coklat...nak gak aku merasa.

9 comments:

  1. tetiba ja si yasir ni rajin buat kek. Aku ingatkan dia beli kat secret recipe tadi, huhu..

    KEpada yasir, lepas ni buat spageti pulak tau.

    Sayang yasir...muah

    ReplyDelete
  2. Tak sayang Bat sebab dia malas masuk dapur

    ReplyDelete
  3. pikah, aku rajin la masuk dapur, nak basuh tangan, nak minum air, hehehe...

    Aku reti memasak gak tau, saja ja takmai tunjuk skill, hehe

    ReplyDelete
  4. bat...sesungguhnyer komen yg di atas tu bknlah hasil dari penaipan aku... komen itu tlh ditaip oleh EN RAZ dgn menggunakan akaun aku semasa dlm kelas research kerana dia telah menggunakan laptop aku ketika itu.....jd sila jgn membuat tafsiran yang bukan2....

    APA YG AKU NK KOMEN ADALAH----> rs mcm nk kagum dgn yasir tp oleh kerana kek batik tu tersgt la senang nk wat...x jd aku nk meng'kagum'kan diri aku...hahaha

    ReplyDelete
  5. kepada abg yasir:
    nk tempah kek batik..
    cm best je..
    urmmm..yum..y

    ReplyDelete
  6. pikah........
    brani ang mguris ati ku..
    smpe ati mngutuk aku

    ReplyDelete
  7. kepada pikah, sori sangat2. Sebagai tanda kesal dari pihak aku, aku akan belasah zila malam ni.

    Segala kesulitan harap dimaafi.

    Amin

    Bat

    ReplyDelete
  8. bile nk wat kek nye??
    abg yasir suh abg izie bli brg segera..
    mekasih..
    -lieya-

    ReplyDelete
  9. oh matno..kek kat umah aku ko xpromote ponn..
    kek batik eh..kek batik aku wat gak..hehhe..pnah skali smpai tmn midah g..kek je laa..;)

    ReplyDelete