Tuesday, January 6, 2009

Gambar siapakah ini?


Peraduan nie terbuka kepada semua. kepada pemenang akan di jemput untuk menikmati makan malam istimewa bersama 13 putera yang hensem lagi bergaya di penthouse mawar biru. keputusan akan diberitahu kemudian. teka jangan tak teka.

pilihan jawapan adalah seperti berikut:-
1. Cham
2. Jijie
3. Mat Yie
4. Mat Nor
5. Jila
6. Mat Roz
7. Mat Anip
8. Sheikh
9. Bat Buruk
10. Yasir

11. Ali Faruqi @ Uki
12. Haji Wan Mabrur
13. Nik Apik

Penghuni mawar biru dilarang untuk mengambil bahagian dalam kuiz ini. jika tidak, anda akan didenda mengemas rumah dan memasak untuk semua penghuni dalam tempoh masa sebulan. MUKTAMAD. dengar tue bat. jangan dok sibuk nak meneka.

Untuk membantu anda semua. nie disediakan gambar2 penghuni mawar biru. agak-agak saper la tue ek? hahaha.

Belakang
Jijie, Matroz, Nik apik, Haji Wan, Mat Nor, Sheikh, Cham
Depan
Mat Anip, Yasir, Jila, Mat Yie, Bat
Tiada dalam gambar
Ali Faruqi @ Uki

Lupa plak nak bgtau..keputusan akan disiarkan pada 10hb nie secara online giteww. kita tengok nanti gambar saper ek. hehehe. Tergelak besar aku.

p/s ~ cecair putih di bdan tuan punya gambar yg menyertai peraduan nie adalah Sabuh Shokobutsu. Kepunyaan Jijie. Jangan nak pelik pelik-pelik.

26 comments:

  1. yak...disgusting...but i choose
    Cham

    ReplyDelete
  2. yak...disgusting...but i choose
    Jijie

    ReplyDelete
  3. yak...disgusting...but i choose
    Mat Yie

    ReplyDelete
  4. yak...disgusting...but i choose
    Mat Nor

    ReplyDelete
  5. i chooseeeeeee mat roz

    ReplyDelete
  6. sy pilih mat anip juga

    ReplyDelete
  7. mungkin syeikh kot

    ReplyDelete
  8. yasirrr? haha...bleh la...i vote for u

    ReplyDelete
  9. erm....Ali Faruqi @ Uki kot...

    ReplyDelete
  10. Haji Wan Mabrur pon leh jadi gak.....tpi...haji...

    ReplyDelete
  11. hehe...nik apik pon leh jdi gak...die kot...

    ReplyDelete
  12. so jila...nampak cam aku je yang menang hehe...13 borang aku hantar nie.....

    ReplyDelete
  13. hahaha
    mana bleh..
    sorang satu vote jer..
    nak sangat makan kat umah kitorang nmpknye..
    hehehe...
    sanggup ker?

    ReplyDelete
  14. xde tulis pon satu penyertaan jerk...
    hehe...bukan nak makan sgt pon...just nak menang jerk hehehek

    ReplyDelete
  15. haha..aku kenal itu tetek..
    jawapannya yasir..haha

    ReplyDelete
  16. Sepatutnya title dia Dada siapakah ini. Hai kalau sikit senang sikit nak tilik dada siapa ni sampai 13. Tapi rasanya Dada tu ada antara yang dalam gambar tu. Memandangkan banyak posibilitynya kena buat elimination process:
    1)tentunya bukan bat kerana dia yg ambil gambar
    2) bukan Cham kerana dia nampak lebih berisi
    3) bukan jila dan yasir kerana dia org ni kurus
    4) bukan mat yie, sheikh dan mat roz fasal kulit mereka cerah
    5)tentunya bukan hj wan.. kerana tak kan tuan hj nak tayang body?
    so tinggal jijie, nik, mat nor dan mat anip.
    hmmm mungkin bukan mat nor fasal dia nampak decent.
    Dada ni nampak gila2 sikit orgnya. Hmm siapa ye.. Mungkinkan Mat Anip fasal dia tutup muka dia kerana malu? atau Jijie yg memangnya nampak selamba... dan rasanya bukan nik...

    Nanti saya belek semula gambar yg dah saya print... Rasanya nya sah itu dada Mat Anip fasal bahu dia nampak tegap compare jijie nampak kendur... So keputusan saya muktamad Saya pilih Mat Anip la yg empunya Dada misteri tu. So nanti bila bagi jawaban kena tunjuk keseluruhan badan dan muka untuk bukti kan samada betul ke tidak. Kalau la menang boleh ke hantar hidangan tu ke Doha, Qatar.... itu la tekaan saya....

    Sambil2 tu nak promo la sikit.. kalau ada sesiapa yang nak hantar gambar anak2 ke anak2 buah ke boleh la email kat saya... Ada buat competition in my blog www.mohamadj.com.. Ok

    Lupa organiser tolong maklumla ye kalau saya yg menang hehehe

    ReplyDelete
  17. saya undi yasir gemuk yang banyak lemak gelebeh

    ReplyDelete
  18. yup
    mmg yaser pon
    taw sgt
    yaser la slalu kene buli ngn dak2 mawarBiru ni
    erm.....

    ReplyDelete
  19. sape Anonymous tu? juri @ hakim @ pengacara rancangan ni? so keputusannya mmg yaser ker?
    so aku menang la? so aku dpt adiah la? so aku bleh claim kat mana hadiah? so... so... so...

    ReplyDelete
  20. aku ingat lepas ni nak snap gambar faizal pulak la, hahaha...

    Siap hang pejal.

    - Bat

    ReplyDelete
  21. err...
    gua xnk teka sbb gua mmg xpndi teka...
    tp nk teka jugakla...
    i think dat guy is yasir...
    lg satu...
    anda telah melanggar hak cipta terpelihara gmbr raye tersebut...
    huhuhu...
    smpi ati korg...

    ReplyDelete
  22. "Siapakah si anonymous2 diatas?"
    benakku bertanya...

    ReplyDelete
  23. Siapalah aku?

    mcm lagu amy mastura la plak..

    ReplyDelete