Thursday, December 18, 2008

Arnab

Untk tatapan semua penghuni 'Penthouse Mawar Biru' yang masih di kampung... Nie la anak angkat kita yang masih lagi sihat walafiat. Dua putih dan dua kuning. Comel-comel lagi semuanya. Mata macam biasa la tak bukak lagi. Nanti dah bukak mata kompem lagi comel macam 'Arwah diddy'. Ahaks. Tentang nama korang jangan la risau ek. Kitorang dah tetapkan dah semua. Sebab semua 4 ekor. Nama pun diambil dari diddy. sekor Tengku, Sekor Scooter, Seekor Diddy, dan seekor lagi Mikhail. Ahaks.



7 comments:

  1. korang nak jual x arnab ni?
    kalau nak jual aku nak beli ni..

    ReplyDelete
  2. Bat ~ Putih tue x mcm hang kan?

    Fareez ~ Kena tanya bapak betol dia la..hahaha

    ReplyDelete
  3. Aku kan kuning langsat, mesti la tak putih.

    Siap hang balik nanti.

    ReplyDelete
  4. F*cking Sh*t! la zila..cis..

    ReplyDelete
  5. nak beli sekor! sggup jual x? hahahXD

    ReplyDelete